Regulacja rzędowych pomp wtryskowych

Naprawa Wtryskiwaczy w Szynobusach i Lokomotywach Raba, Kolzam, Mtu, Pesa

Wtryskiwacze do pociągów i szynobusów

Naprawa Wtryskiwaczy w Szynobusach i Lokomotywach Raba, Kolzam, Mtu, Pesa
Kontrola wtryskiwaczy

Na szynach pojawiło się wiele nowych szynobusów i lokomotyw spalinowych. W większości starszych modeli znajdują się silniki WOLA. W obecnie produkowanych oprócz WOLI montowane są silniki Iveco, Raba, Man, MTU i inne.

Pompy wtryskowe, znajdujące się w tych silnikach przeważnie są rzędowe producentów Wuzetem, WSK Mielec, Bosch, Motorpal. Firma Bosch stosuje pompy wielkości P, H, w regulatorami RQ, RQV, RQVK czasem RSV. Nowsze modele sterowane są elektronicznym systemem EDC. Coraz wyższe wymogi ekologiczne wymuszają na producentach montowanie najnowszych układów zasilania, w tym common rail.

Naprawa Wtryskiwaczy oraz Pomp Wtryskowych
Lokomotywy i Szynobusy: Pesa, Raba, Kolzam, Iveco, Man, Cobus

Procedura naprawy wtryskiwaczy, pomp wtryskowych

Zobacz jeszcze: 

Regeneracja pomp wtryskowych Bosch PLD – Liebherr, Deutz

Nasza firma od lat zajmuje się naprawą układów zasilania w silnikach trakcyjnych, stacjonarnych, do lokomotyw i szynobusów. Po przyjęciu pompy, wtryskiwacza, turbosprężarki lub układu CR urządzenie trafia do mechanika. Następuje wstępna weryfikacja i określenie kosztów naprawy. Po weryfikacji pracownik kontaktowy ustala z klientem koszt i termin odbioru urządzenia. Po decyzji, rozpoczynamy naprawę, używając specjalistycznych narzędzi, wykwalifikowanych pracowników i serwisowej procedury. Zamontowane części są oryginalne (chyba że nastąpią inne ustalenia z właścicielem). Podczas naprawy poszczególne części są poddawane oczyszczeniu przy użyciu różnych technik, mi.: piaskowanie, mycie ultradźwiękowe. Zmontowana pompa wtryskowa, wtryskiwacz, pompa CR zostaje zamontowana na specjalistycznym stole probierczym i przy użyciu odpowiednich wtryskiwaczy probierczych, kart prób, urządzenie jest testowane lub regulowane.

Naprawa Wtryskiwaczy w Szynobusach i Lokomotywach Raba, Kolzam, Mtu,
Szynobus PESA 620

Naprawa Wtryskiwaczy w Szynobusach i Lokomotywach Raba, Kolzam, Mtu, Pesa- Silniki

  • PESA 214M, PESA 214Ma, PESA 214Mb z silnikiem: MAN 2842, Iveco SVQE283, MTU 6H1800R80 350 KW
  • PESA 218M z silnikami: Iveco V8 SVQE283, MTU 6H1800R81, MTU 6H1800R80, 6H1800R81, MAN D2876LUE623, MTU PowerPack 6H 1800 R48P 390kW,
  • PESA 219M Atribo SA136, ATR220
  • PESA 610M – szynobus
  • PESA 611M
  • PESA 620M z silnikami: MTU 6R183TD13H, MAN D2876LUE623
  • PESA 630M
  • PESA Link
  • Pojazdy z silnikami mercedesa: MERCEDES 6W 1800 R80
  • PESA Gama – lokomotywa – powiązanie napędu elektrycznego ze spalinowym, coś w rodzaju hybrydy
  • Drezyna WM-15, WM-15 A, WM-15P (produkowane ZNTK Stargard Szczeciński) z silnikiem SW680/123 147 kW
  • WM-10 z silnikiem 6CT107
  • Kolzam MS-W-01
  • Kolzam SN81, SN81-001, SN81-002, SN81-003 z silnikami SW-400, 6CT107 (170KM)
  • KOLZAM SA104 silnik MTU 6R183AA12H
  • Kolzam RegioVan z silnikiem Rába D10UTSLL, Raba 10
  • Kolzam SA107 i SA 109
  • Raba H14 – pojazd wojskowy węgierskiej firmy produkującej silniki mi. do lokomotyw
  • Ferrit DLZ110 Lokomotywa – silnik spalinowy ZETOR-1404 z turbosprężarką 81 KW 2300 obr. min poj. 4156 cm3 4 X cilindrowy 603-10-00000-9-1 – pompa wtryskowa Motorpal 4M3733
  • Lokomotywa DLZ110F-P, DLZ110F-II-P (DLZ110FIIP)
Naprawa Wtryskiwaczy w Szynobusach i Lokomotywach Raba, Mtu, Pesa
Badanie pompy wtryskowej MTU – Bosch

Pompy znajdujące się w silnikach trakcyjnych:

  • PC1C16L142g Motorpal
  • PW6B-12 /5.954.081.1
  • PW6B100L73.12N RW300/735B10H
  • PW6B-13/5.954.082.0
  • PW6B100L73.13 RW300/760B11H
  • PW6B-17/5.954.084.2
  • PW6B110L73.01Z RW300/785B7Z
  • PW6B-24/5.954.084.0
  • PW6B110L73.01Z RW300/785B1ZB
  • PW12B-33 /5.954.401.0
  • PW12B110L63.01Z RW300/810B1ZB
  • PW12B110L63.01Z RW300/910B7Z
  • PW6B100L61.4N
  • PW6B-00-4N
  • PW12B100L61.4B/1 RW250/750B.7N
  • PW12B-29
  • PW12B100L61.17 RW300/625B1ZB

Regeneracja pomp wtryskowych do silników wielkogabarytowych, maszyn i urządzeniach stacjonarnych, dźwigowych, lokomotyw, statków, kutrów (Regeneration of injection pumps for large-size engines, stationary machines, cranes, locomotives, ships and cutters)

Wtryskiwacze i rozpylacze stosowane w silnikach trakcyjnych

  • D1LMK150/W29 /DLL150S184
  • D1LMK150/W28/DLL150S188
  • Motorpal VN175T3131175
  • Motorpal VN175
  • 5.956.010.0
  • 5.990.590.1
  • DSL140S530-1422
  • DSL72/63S440-4119

Pompy wtryskowe firmy WSK Mielec (WAW) – część z nich jest stosowana w silnikach trakcyjnych

  • P22-29-A POMPA WTRYSKOWA
  • P22-30/1/AD-A
  • P22-30/2/AC-A
  • P24-22/1
  • P24-22/4
  • P24-27
  • P24-48
  • P24-48/1
  • P24-49-A
  • P26-12A/1
  • P26-22
  • P.26-23/1
  • P26-42/1
  • P26-48/1
  • P26-68
  • P26T8-3A.W2BIOVR
  • P56-01
  • P56-01AP56-03A POMPA WTRYSKOWA
  • P56-100A
  • P56-102
  • P56-106/3
  • P56-18A
  • P56-24A
  • P56-28/1
  • P56-35A/1
  • P56-37A
  • P56-50/22
  • P56-64A
  • P56-73/1
  • P56-73/11
  • P56-75A
  • P74-08/11
  • P74-13
  • P76-103/CJ
  • P76-105/1
  • P76-15/M
  • P76-15U/M
  • P76-28/P
  • P76-44
  • P76-45
  • P76-46
  • P76-50/21
  • P76-50/22
  • P76-58
  • P76-58/3
  • P76-69
  • P76-88/1
  • PF6-25/1/CJ
  • PF6-44/1/CJ
  • PWM3-01/1-A
  • PWM3-12li

Pojazdy obsługujące lotniska – regeneracja pomp wtryskowych, wtryskiwaczy CR, turbosprężarek:

  • Cobus 2400
  • Cobus 2700S
  • Cobus, silnik Mercedes Benz OM926LA,  CID439, 8DDXL7.20RJA, 24 kW (322KM) – pompa-wtryskiwacz system Bosch PLD
  •  Cobus 3000
  • Neoplan N9122L (sinik MAN 0836D LOH Euro 5/6 o mocy 220 KM (156 kW) i D0836 LOH52 Euro 4, moc maks. 177 kW (240 KM),
  • МАЗ-103.002 – MAZ 103.002
  • Neoplan Airliner P08
  • TAM VIVAIR 104 WL (silnik MAN D0836 LOH 41, 176kW)
  • Van Hool AP2375
  • Aero ABus- 6300
  • Youngman JNP6140 ( siniki DEUTZ BF6M1013-19EIII o mocy 240 KM / DEUTZ BF4M1013-9E3
  • King Long XMQ6139B
  • MAZ-171 (silnik DEUTZ BF4M1013-FC
  • Solaris Urbino 10 (silnik Iveco NEF)
  • HITZINGER – agregaty prądotwórcze
  • LUZES – agregat prądotwórczy
  • Star 266M / agregat LUZES
  • Felix 8×8 / Frescia – silnik Volvo (wóz strażacki)
  • Pathfinder 6×6 (silnik diesel General Motors GM 7163-7000)
  • Rosenbauer Panther 4×4 (silnik Volvo D16)
  • Reynolds Boughton Barracuda GCBAPr 10/50/250 (silnik Detroit Diesel V8-92TA)
  • Boughton Barracuda Junior 4×4 GCBAPr 5,5/50/150 (silnik Detroit Diesel V8-92TA)
  • Iveco-Magirus
  • Continental Eagle Six (silnik Detroit Diesel DDEC III 08V92TA, V8)
  • Chinetti Tiger 6×6 (silnik Detroit Diesel S60)
  • Man 6×6
  • DOUGLAS – ciągnik lotniskowy
  • Schopf – ciągnik lotniskowy
  • TUG M1-481 – ciągnik lotniskowy
  • FLTT-350 S44 – (Ford F350)
  • FRESIA F-40T 4×4
  • MAK
  • TLD Europe
  • Schopf-Rofan
  • MULAG
  • Tracma (France)
  • TLD – TPX-200-S ciągnik lotniskowy
  • TLD – TMX-150 (silnik Deutz)
  • Lockheed C-130 Hercules
  • Comet – diesel
  • Pegaz – polski ciągnik lotniskowy

Zobacz również: Pojazdy Zabytkowe