KTS 980 i KTS 960 dla profesjonalistów zespolony z DCU220

DCU220UNI

KTS980 i KTS 960 dla profesjonalistów zespolony z DCU220

bosch kts 590 z oscyloskopemModele KTS-ów obecnie produkowanych:

 

telefon do nas to 502 430 150

KTS 590 – jest bezprzewodowym modułem z dwukanałowym oscyloskopem,
oraz multimetrem także dwukanałowym

KTS 590 został wprowadzony we wrześniu 2016 roku i jest najnowszym testerem firmy Bosch (wraz z jego odmianą bez oscyloskopu – KTS 560). KTS 590 współpracuje z oprogramowaniem Bosch ESI[tronic] 2.0. od aktualizacji 2016/2. Obsługuje wszystkie transmisje danych, w tym przyszłościową, opartą na sieci Ethernet stosowaną już w markach Volvo i Mercedes. Ponadto istnieje możliwość równoległego obsługiwania kilku interfejsów i w ten sposób wykorzystywania portali producentów pojazdów do diagnostyki oraz do aktualizacji oprogramowania według Euro 5/6. Pozwala też wykonywać skanowanie układów sterowania, jak i pomiary napięcia, rezystancji i natężenia prądu.

Zobacz jeszcze oprogramowanie do testerów – ESI Tronic 2.0

Przy pomocy KTS 590 można mierzyć sygnały ze wszystkich zamontowanych w pojeździe czujników i mechanizmów. Zawiera dwukanałowy oscyloskop, który pokazuje nie tylko przebiegi napięcia i prądu, ale umożliwia ich bezpośrednią ocenę. Za pomocą KTS 590 można mierzyć sygnały ze wszystkich zamontowanych w pojeździe czujników i mechanizmów. Wygląd i ustawianie przebiegów jest bardzo proste dla elektromechaników i MECHANIKÓW samochodowych i nie trzeba się tego specjalnie uczyć, co jest nieraz domeną innych urządzeń. Oprócz gniazda USB 2.0 moduły mają adapter Bluetooth, który umożliwia pracę z komputerem na odległość.

Dane techniczne KTS 590:

  • Napięcie zasilania: 8 VDC-28 VDC
  • Podłączenie do PC: USB 2.0, Bluetooth klasa 1
  • Obsługiwane protokoły komunikacji ISO 15031, ISO 22900, SAE J2534-1 i -2 (PassThru), ISO 9141-2 (K i L), SAE J1850 VPW i PWM, CAN ISO 11898, ISO 15765-4 (OBD), CAN Single Wire, CAN Low Speed, ISO 13400 (Diagnostics over IP), inne specjalne protokoły specyficzne dla pojazdów
  • Pomiar napięcia

Zakres pomiarowy 200 mV— 60 VDC/30VAC

Dokładność }0,75% wartości pomiarowej,dodatkowo

0,25% zakresu pomiarowego

Zakres częstotliwości AC

10 Hz —100 kHz (–3 dB

  • Pomiar rezystancji

Zakres pomiarowy 100 Ω —1 MΩ

Rozdzielczość 0,1 Ω —1000 Ω

(zależnie od zakresu pomiarowego)

Rezystancja wejścia > 9 MΩ

  • Diagnoza sterowników i rozszerzona technika pomiarowa (multimetr 2-kanałowy, oscyloskop 2-kanałowy)

Zakres pomiarowy 200 mV— 60 VDC/ 30 VAC, 42 VACpeak

Sprzężenie DC, AC, DC(+), DC(–)

Źródło sygnału CH1/CH2: U, 100 A, 600 A, piny diagnostyki 1 do 15: (nie piny 4, 5)

Odchylenie X 25 μs —1

Tryby wyzwalania manualny, auto-time, auto-level

Zakres częstotliwości do 5 MHz

Szybkość próbkowania 20 MS/s (MS = megasamples)

 

Szczegóły związane z testerem KTS 590

Praca na bazie ESI 2.0 – podobnie jak dotychczasowe KTS-y (jeśli ktoś posiada abonament i używał dotychczas poprzednich wersji KTS (poza KTS 200 i KTS 340, oraz ESI wersje stałe poniżej 2016/2) to nie musi dokonywać żadnych zmian w oprogramowaniu.

  • Oprogramowanie na KTS (ESI – począwszy od wersji update 2016/2)
  • Wysokiej wydajności Bluetooth klasy 1 do bezprzewodowej łączności z PC
  • USB 2.0 jako interfejs do przewodowej łączności z PC
  • Współpracują z kablami „Easy connect” i innymi adapterami Bosch
  • Udoskonalona technika pomiarowa do wspomagania wykonania diagnozy
  • Zintegrowane interfejsy nowych aut – dostosowane do rozwiązań stosowanych w przyszłości
  • Obsługuje nowy interfejs bazujący na Ethernet -DoIP = Diagnoza poprzez IP (IP = Internet Protocol) -Pierwszy produkt z taką funkcją na niezależnym serwisie
  • Możliwa równoległa lub jednoczesna diagnostyka: szybka komunikacja między różnymi ECU w tym, samym czasie poprzez różne kanały komunikacji,
  • Spełnia wymagania dla diagnozy OE
  • Pełne wsparcie dla programowania Euro 5/6 Pass-through
  • Szybki przegląd systemów
  • Szybki odczyt wartości rzeczywistych
  • Oznaczenie pracy systemu / status fazy komunikacji pokazywany przez lampki LED na obudowie
  • Ochrona przed brudem i wodą IP53
  • Udoskonalona technika pomiarowa:

Wyposażenie standardowe obejmuje tester z następującymi akcesoriami:

  • KTS 590: 0 684 400 590
  • Przewód OBD 1,5 m
  • Zasilacz
  • Akcesoria do pomiarowy
  • Przewód podłączeniowy USB 3 m
  • Uchwyt mocujący
  • Adapter Bluetooth USB
  • Walizka

DCU 220 – specjalistyczny komputer warsztatowy oparty na technologiach wojskowych (DCU 220 UNI + KTS590 = KTS 980)

DCU 220 opracowany został specjalnie do użytku warsztatowego. Posiada wysoką  wytrzymałość, steruje systemami diagnostycznymi i testerami firmy Bosch, np.: FSA 500 lub modułami z serii KTS. Jako konwertowalny komputer PC, urządzenie DCU 220 łączy w sobie cechy notebooka i tabletu zapewniając elastyczność i komfort pracy, zwłaszcza w warsztacie.

Jest wysoce wytrzymały w warunkach warsztatowych dzięki solidnej obudowie. W czasie używania jako tablet PC, ekran dotykowy zapewnia poręczność oraz wygodę pracy. W połączeniu z klawiaturą, DCU 220 pozwala na wykorzystanie go jako notebooka do każdego rodzaju prac biurowych, np. do szybkiego wprowadzenia danych klienta. DCU 220 można użytkować także z innym interfejsami  i innymi urządzenia diagnostycznymi, nie koniecznie Bosch-a.

Mobilna praca przez długi czas i dobre rozwiązania ułatwiające użytkowanie

  • Połączenie dwóch identycznych litowo-jonowych akumulatorów
  • Do pracy w warsztacie wystarczy jeden akumulator
  • Jeśli zachodzi potrzeba, akumulator może zostać wymieniony podczas pracy urządzenia (funkcja Hot-Swap)
  • Łatwe przełączanie między tabletem i notebookiem
  • Poręczny dzięki regulowanemu uchwytowi
  • Solidna obudowa z 11.6-calowym ekranem dotykowym
KTS 980 i KTS 960 dla profesjonalistów zespolony z DCU220

Dane technologiczne

  • Procesor Intel Core i5-4200U 1.6GHz;
  • Pamięć RAM 4 GB DDR3L, rozszerzalna do 8 GB;
  • Dysk twardy 256 GB SSD;
  • Wyświetlacz 11.6” czytelny w słońcu (800 Nitów) rozdzielczość 1366 x 768 Pikseli;
  • Ekran dotykowy pojemnościowy z obsługą Multi-Touch;
  • Akumulator 2 x 24 Wh, z funkcją Hot-Swap;
  • Sieć WLAN IEEE 802.11ac oraz Bluetooth 4.0 Klasy 1 (wysokiej wydajności);
  • Porty: 2 x USB3.0, 1 x USB2.0,
  • Gigabit LAN RJ45, HDMI; Audio;
  • Kamera HD;
  • System operacyjny Windows 7 Professional 64 Bit
  • Wbudowana kamera: przydatna do dokumentowania podczas naprawy pojazdu, do fotografowania potrzebnych części zamiennych

DCU 100 plus – warsztatowy tablet występujący wraz z KTS-em w zespole jako KTS 460

DCU 100plus (0 684 400 122) to tablet, którego w stosunku do poprzedniej wersji DCU 100 mocno zmodernizowano.

Główne zmiany to:

  • nowy procesor, Intel® Celeron® N3160,
  • nowy dysk SSD 256GB,
  • nowe wejścia USB 3.0 zamiast USB 2.0,
  • nowy system Windows 10 IoT zamiast Windows 7 POSReady,
  • wstępnie zainstalowany pakiet oprogramowania ESI[tronic] 2.0 w wersji Profipakiet (info A, SD, SIS, M, P, TSB)

telefon do nas to 502 430 150

KTS 980 i KTS 960 dla profesjonalistów zespolony z DCU220

 

Informacje starsze:

 

KTS-y na rynku