Hoffman Barłoga nadal w kultowym Saabie 96 V4 28 Rajd Rzeszowski
Można już godziny odliczać do startu 28. Rajdu Rzeszowskiego. Kolejny raz w rajdzie pojawi się załoga Hoffman / Barłoga. Będą rywalizować w cyklu Historycznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski w klasie FIA2. Tym razem oprócz dotychczasowych partnerów zawodnicy czarnego Saaba będą jechać w barwach Gminy Boguchwała.
Jako Zespół Rajdowy Hoffman serdecznie wszystkich zapraszamy na odcinki rajdowe, a także na nasze stanowisko serwisowe w okolicy wejścia do Hali Sportowej Podpromie w Rzeszowie. Jesteśmy tam od czwartku (8 sierpnia) do soboty. Oprócz Saaba, odwiedzający będą mogli zobaczyć kilka innych historycznych aut. Będzie mi. Polonez 2000 Racing Walter Wolf, który jest repliką pierwszego homologowanego w rajdach Poloneza. Wystawowym autem pierwszy start zaliczył Andrzej Jaroszewicz – mistrz kierownicy. W latach 2014-2017 Paweł Hoffman startował tym Polonezem z Michałem Wiśniewskim w Rajdach Rzeszowskich. Na prawym fotelu tego Poloneza jechał także Bogusław Browiński, który w roku 2018 uzyskał tytuł wicemistrza Słowacji wraz z Grzegorzem Grzybem.
Zobacz – Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
Ciekawostką będzie Konkurs Fotograficzny załogi Hoffman – Barłoga, który jest przeznaczony dla każdego z aparatem fotograficznym, lub nawet telefonem komórkowym.
Rywalizacja fotograficzna jest przeznaczona dla amatorów, a także dla fotografów akredytowanych podczas rajdu (osobna klasyfikacja).
Paweł Hoffman – kierowca: Rajd Rzeszowski jest dla mnie dużym wyzwaniem ze względu na jazdę przed swoimi kibicami, którym zawsze chcę się pokazać od jak najlepszej strony. Daje to duże możliwości, a jednocześnie może ograniczać i tremować. Na szczęście kiedy już zaczynam jechać, to nikogo nie widzę i staram się być maksymalnie skupiony. Podczas zawodów moim przeciwnikiem będzie załoga Fiata 125, z którymi podejmę rywalizację i liczę, że zwyciężę J.
Marcin Barłoga – pilot: bardzo się cieszę, że już niebawem, ponownie pojedziemy nasz domowy rajd. Organizatorzy jak zwykle przygotowali nam piękne zawody. Malownicze trasy, po których w poprzednich edycjach ścigali się najlepsi kierowcy Europy, świetnie wpisują się w nasz historyczny czempionat. Odcinki specjalne jak co roku są bardzo wymagające, temperatury powietrza wysokie a kibice na trasie wspaniali. My lubimy takie rajdy – do mety dojeżdżają tylko twardziele, jak dawniej.