Jak uzupełniać olej w pompie Zetor 7011, Zetor 6701 i w innych modelach starszych Zetorów
Cześć rzędowych pomp wtryskowych starszej generacji posiada rozdzielone komory smarowania na: – Komorę regulatora – Komorę pompy wtryskowej Zostało to zastosowane, aby szczegółowo ustalić stan oleju w regulatorze, ponieważ zbyt duża ilość oleju w obudowie regulatora może wpływać na jego pracę.
Szczególnie chodzi o pracę ośrodkowych ciężarków regulatora. W późniejszych generacjach pomp wtryskowych taki układ smarowania wyeliminowano i zastosowano wspólne smarowanie całej pompy i regulatora, lub nowsze centralne smarowanie od silnika.
Stary, dzielony system smarowania możemy spotkać mi. w Zetorach:
- Zetor 6701
- Zetor 7011
- Zetor 6011
- Zetor 4011
- Zetor 6711
- Zetor 6718
- Zetor 6745
- Hon 053
- Hon 050
- DBHM5022
- i innych