Regeneracja, testowanie wtryskiwaczy benzynowych, elektromagnetycznych, DC8C45R2
W benzynowych systemach wtrysku paliwa znajdują się wtryskiwacze mechaniczne, lub elektromagnetyczne, a najnowszych systemach piezoelektryczne.
W naszej firmie sprawdzamy wtryskiwacze elektromagnetyczne i mechaniczne, wykonując pomiary ilościowe, czasu pracy, reakcji, oraz badania szczelności.
Posiadamy w ofercie wtryskiwacze nowe, a także mamy możliwość zregenerowania wtryskiwaczy do układów MFI – wtrysku mechanicznego, Spica, Kugel Fischer.
Testujemy także wtryskiwacze systemów wtrysku ciągłego:
- K-jetronic,
- KE-jetronic
Wtryskiwacze do starszych rozwiązań z cewką elektromagnetyczną:
- D-jetronic (BMW, Mercedes R107, Peugeot)
- L-jetronic
- LE-jetronic
- LH-jetrtonic
- Digifant
Wtryskiwacze wtrysku bezpośredniego, mechanicznego, do zabytkowych pojazdów Mercedes np. W198 (Gulwing):
- DC10A30R6/4
- 000 017 20 12 A
- 0000172012
- 0437001002
- 0437001001
- 0437001004
Wtryskiwacze wtrysku pośredniego, sekwencyjnego (zabytkowe pojazdy Mercedes W113, W111, W112, W189, W188):
- Wtryskiwacze MFI
- DC8C45R2
- 0437004002
- EP/DES5/45
- 0437500003
- A 000 078 04 23
- 0000780423
Wtryskiwacze wtrysku sekwencyjnego mechanicznego typu Kugel Fischer (Austria), Spica (Włochy):
- DL020D (BMW, Ford, Peugeot)
- DLO-20D (DLO20D)
- 8 492 801 227 (8492801227 Kugel Fischer)