Serwis automatycznych skrzyń biegów
Dynamiczna wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów
Serwis automatycznych skrzyń biegów. W naszej firmie możesz wymienić olej w skrzyni biegów w tzw. sposób dynamiczny. Co to oznacza?
Olej w automatycznych skrzyniach biegów znajduje się w wielu miejscach, kanałach, sterowniku itp. Podczas tradycyjnej próby wymiany oleju nie ma możliwości całkowitego spuszczenia oleju ze skrzyni. W całym systemie pozostaje nawet 30-40% starego oleju. A olej najlepiej wymieniać w całości, ponieważ stary nie posiada już odpowiednich właściwości hydraulicznych i smarnych, oraz jest zanieczyszczony drobinkami opiłków, wody, szlamu itp..
Wymiana dynamiczna dotyczy wszystkich pojazdów, w tym zabytkowych, chociaż są wyjątki, gdzie skrzynia nie posiada w ogóle możliwości podłączenia do stanowiska wymieniającego.
Serwis automatycznych skrzyń biegów to nie tylko wymiana oleju ale również każdorazowo wymienia się filtr olejowy, który często znajduje się pod miską olejową. Jest to bardzo ważna czynność ponieważ automaty są bardziej podatne na uszkodzenia niż skrzynie manualne. Dlatego ? Podczas wymiany dynamicznej z kanałów usuwane są wszelkie zanieczyszczenia, szlamy, opiłki (czego nie można wykonać podczas statycznej wymiany oleju) ponieważ podczas tego procesu, stary olej jest wypychany poprzez wprowadzanie nowego oleju pod odpowiednim ciśnieniem i temperaturą.
Kiedy wymieniać olej w automatycznej skrzyni biegów:
Serwis automatycznych skrzyń biegów należy dostosować do zaleceń producenta, jednak najczęściej olej wymienia się co 30 000 km (maks. 60 000 km). Czasem producent podaje, że pierwsza wymiana oleju może być po przekroczeniu 100 000 km (potem jw.)
Niektóre uszkodzenia związane ze automatycznymi skrzyniami biegów:
- uszkodzenie sprzęgła hydrokinetycznego – konwertera
- błędy w instalacji elektrycznej
- uszkodzenie sprzęgieł wewnętrznych, nadpalanie tarczek, separatorów,
- uszkodzenie sterownika hydraulicznego,
- uszkodzenie elektrozaworów
- uszkodzenie koszy sprzęgieł, uszkodzenia mechaniczne,
- wycieki zewnętrzne
- nieszczelność wewnątrz skrzyniowa – elementów hydraulicznych, w tym obudowy sterownika hydraulicznego
Zapraszamy na serwis automatycznych skrzyń biegów i dynamiczną wymianę oleju właścicieli różnych marek, w tym Mercedes, BMW, Renault, Skoda, Volkswagen, Audi, Kia, Toyota, Opel, Hyundai, Austin, Peugeot, Ford, Seat, Mitsubishi, Mazda, Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Abarth, Acura, Alpine, Aston Martin, Bentley, Bugatti, Buick, Cadillac, Caterham, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Coda Automotive, Dacia, Daewoo, DAF, Daihatsu, Dodge, DS, Eagle, Ferrari, Fiat, Fisker, FSC, FSM, FSO, FSR, GAZ, GMC, Honda, Hummer, Infiniti, Innocenti, Intrall, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, JMC, Lamborghini, Land Rover, Landwind, LDV, Lexus, Lincoln, Lotus, LTI, Łada, MAN, Maruti, Maserati, Maybach, McLaren, Mercury, MG, Mini, Nissan, Oldsmobile, Plymouth, Pontiac, Porsche, Proton, Rolls-Royce, Rover, saab, Scania, Scion ,Smart, SsangYong, Subaru, Suzuki, Talbot, Tata, Tesla, Trabant, UAZ, Unimog, Volvo, Wartburg, ZX Auto, ZAZ.
Zobacz również: Pojazdy Zabytkowe, Wymiana sprzęgła w DSG
Zapraszamy wszystkie pojazdy z Rzeszowa oraz pobliskich miejscowości jak: Przeworsk, Ropczyce, Bratkowice, Tarnobrzeg, Nowa Sarzyna, Sokołów, Kraczkowa, Lutcza, Markowa, Kańczuga, Kamień, Jeżowe, Sędziszów, Trzebownisko, Jasionka, Brzozów, Harta, Tyczyn, Krasne, Nisko, Nowa Dęba, Kolbuszowa, Sieniawa, Łańcut, Strzyżów, Błażowa, Głogów, Boguchwała Czudec, Dynów, Sanok, Krosno, Jasło, Lesko, Mielec, Dębica a także Mieszkańców z pozostałych miejscowości z Województwa Podkarpackiego, Małopolskiego, Świętokrzyskiego czy Lubelskiego.
Dynamiczna wymiana oleju i przykładowe modele marki Mercedes:
Mercedes A 45 AMG 4-matic
Mercedes A 250 4-matic
Mercedes-AMG A35
Mercedes B 200 CDI
Mercedes B 180 W247
Mercedes CLA 180
Mercedes CLA 180 BlueEFFICIENCY
Mercedes CLA 200
Mercedes CLA 220 4MATIC
Mercedes CLA 250
Mercedes CLA 250 4MATIC
Mercedes CLA 45 AMG 4MATIC
Mercedes CLA 180d
Mercedes CLA 200d
Mercedes CLA 220d
Mercedes CLA C118
Mercedes CLA X118
Mercedes W202
Mercedes S202
Mercedes C36 AMG
Mercedes C43 AMG
Mercedes C55 AMG
Mercedes C250TD
Mercedes CL203
Mercedes C 55 AMG
Mercedes C 32 AMG
Mercedes C180 Kompressor
Mercedes C180 – 1595 cm³ Mercedes
Mercedes C200 CGI
Mercedes C230
Mercedes C300
Mercedes C350 (automat) – 3498 cm³
Mercedes C63 AMG
Mercedes C180 CDI
Mercedes C200 CDI
Mercedes C220 CDI
Mercedes C250 CDI
Mercedes C350 CDI (automat)
Mercedes C400 4MATIC – 2996 cm
Mercedes C43 AMG 4MATIC – 2996 cm³, 367 KM, 520 Nm,
Mercedes C300 BlueTec Hybrid – silnik Diesla o pojemności 1991 cm
Mercedes C350 HYBRID
Mercedes E43 AMG V6
Mercedes E53 AMG R6
Mercedes E63 AMG V8
Mercedes E400d
Mercedes E350d
Mercedes 500 SE / 500 SEL
Mercedes S63 AMG M 137 E63 / 12-cylindrowy, 6,2 L 36v SOHC
Mercedes S65 AMG Biturbo M 275 E60LA / 12-cylindrowy, 6,0 L 36v SOHC
Mercedes S 350
Mercedes S 400 Hybrid
Mercedes S 450
Mercedes S 500
Mercedes S 350 4MATIC
Mercedes S 450 4MATIC
Mercedes S 500 4MATIC
Mercedes S 600 L
Mercedes S 63 AMG
Mercedes S 65 AMG L
Mercedes S 250 CDI
Mercedes S 350 BlueTEC
Mercedes W223 z silnikami
- R6-T 3.0 M256 (367 lub 435 KM)(S450 lub S500)
- V6-T 3.0 M276 PHEV (367+150 KM)(S580e)
- V8-TT 4.0 M176 (503 KM)(S580)
- R6-T lub R6-TT 2.9 OM656 Diesel (286 lub 330 KM)(S350d lub S400d)
Maybach 57
Mercedes CLK55 AMG
Mercedes CLK DTM AMG
Mercedes CLK350
Mercedes CLK500
Mercedes CLK430
Mercedes 500 SLC
Mercedes 450 SLC 5.0
Mercedes SL 280
Mercedes SL 300
Mercedes SL 600
Mercedes SL 55 AMG
Mercedes SL 73 AMG
Mercedes-Benz CLK GTR
Mercedes-Benz SLS AMG (C197)
Mercedes X156 – GLA 180
Mercedes GLA 200 – 1.6 l, 156 KM
Mercedes GLA 250 – 2,0 l, 211 KM
Mercedes GLA 45 AMG
Mercedes GLA 200 CDI – 2,2 l
Mercedes GLA 220 CDI
Mercedes X247
Mercedes GLK 350
Mercedes GLK 250 CDI
Mercedes GLC
Mercedes-Benz EQC
Mercedes-Benz GLS
Mercedes X164
- GL 320 CDI: 3.0 V6 (diesel)
- GL 350 CDI BlueEFFICIENCY: 3.0 V6 (diesel),
- GL 350 CDI BlueTec: 3.0 V6 (diesel),
- GL 420 CDI: 4.0 V8 (diesel),
- GL 450: 4.7 V8,
- GL 500 5.5 V8,
- GL 63 AMG 5.5 V8