Poniżej są najważniejsze i najczęściej zadawane pytania do zmiany w ESI Tronic Bosch 2022
W szczegółach zapraszam do kontaktu telefonicznego.
+48 502 430 150 lub + 48 570 000 711
Email: serwis@hoffman.auto.pl
Zmiany w ESI Tronic Bosch 2022 – 27 najważniejszych zmian
1. Od kiedy będzie obowiązywał nowy cennik dla istniejących typów informacji oraz pakietów ESI?
Od 1 stycznia 2022
2. Kiedy nowe pakiety ESI będą dostępne i czy ceny w 2022 roku będą takie same jak w momencie premiery ?
Nowe pakiety zadebiutują na Automechanice we wrześniu 2021 roku. Ceny nowych pakietów będą obowiązywać od daty premiery do końca 2022 roku.
3. Czy wszystkie rodzaje licencji z aktualnymi typami informacji (SD, SD/SIS…) można nadal zamawiać do 31.12.21?
Tak, ale uważamy, że nowe pakiety ESI oferują klientom lepszy stosunek zawartości do ceny.
4. Czy licencje standardowe (samo-odnawialne z kolejnym rokiem) z aktualnymi typami informacji (SD, SD/SIS…) można realizować w 2022 roku?
Nie, te numery katalogowe nie będą już dostępne dla nowych umów na ESI, ale dotychczasowi klienci z umowami podpisanymi przed końcem 2021 r. będą nadal otrzymywać te typy informacji zgodnie ze swoimi umowami. Obecni klienci mogą zdecydować się na konwersję na nowe opcje pakietu ESI, jeśli sobie tego życzą.
5. Jak długo licencje standardowe (nieograniczone) z aktualnymi typami informacji będą nadal dostępne dla obecnych klientów?
Będziemy nadal dostarczać obecnym klientom aktualne typy informacji / pakietów, które mają, dopóki będą kontynuować istniejące umowy. Uważamy jednak, że nowe pakiety oferują klientom większą i lepszą zawartość w stosunku do ceny i dlatego chcielibyśmy przenieść klientów na nowe pakiety w nadchodzących latach, ale nie wyznaczono na to terminu.
6. Czy licencje ograniczone terminowo (12 m-cy, 36 m-cy, 48 m-cy) z aktualnymi typami informacji (SD, SD/SIS…) można realizować w 2022 roku?
Klienci posiadający kontrakty na 12-, 36- lub 48 m-cy będą musieli przejść na jeden z nowych pakietów ESI po wygaśnięciu ich umowy. Uważamy, że nowe pakiety ESI oferują klientom lepszy stosunek zawartości do ceny.
7. Czy licencje ograniczone terminowo (12 m-cy, 36 m-cy, 48 m-cy) z aktualnymi typami informacji (SD, SD/SIS…) będą ważne do końca umowy?
tak
8. Czy SDA zostanie uwzględnione w umowie z niegasnącym oprogramowaniem (OTP)?
Nie
9. Czy linki do portalu FCA, portalu Renault i MB seed & key pozostaną w SD dla umów OTP bez abonamentu, Szkoła i Trial, które nie zawierają SDA?
Tak, dopóki ci producenci pojazdów będą oferować to rozwiązanie.
10. Czy SDA jest oddzielnym typem informacji?
Nie. Jest to część typu informacji SD dla obecnych klientów i jest zawarta w nowych pakietach Podstawowy, Zaawansowany, Ekspert P, Ekspert M, Mistrz.
11. Czy SDA jest ujęte w subskrypcjach dla Szkół i Trial?
Nie, tylko w ograniczonych i nieograniczonych umowach standardowych.
12. Kiedy SDA dla grupy FCA będzie dostępne?
Wraz z aktualizacją ESI 2022/1
13. Czy numer katalogowy KTS250 (SD) zmieni się wraz z wprowadzeniem SDA i nowych pakietów?
KTS 250 będzie mógł również w przyszłości wyświetlać EBR i A. Dlatego w przyszłości stworzymy nowy pakiet Diagnostic KTS 250, gdy tylko urządzenie będzie w stanie wyświetlić wspomniane informacje. Do tego czasu pozostanie aktualny numer w ESI.
14. Kiedy funkcja SDA będzie dostępna w KTS250?
Koniec sierpnia 2021
15. Czy obecne rodzaje jak M, P, K1, K2, K3…. Będą dostępne jako pojedyncze opcje w 2022? Nie Tylko nowy katalog Pakietów (Naprawa komponentów Diesel i Elektryka (A,D,E, K3); Naprawa komponentów Elektryka (A, E, K2); Katalog części zamiennych (A,D,E))
16. Jakie rozwiązania możemy zaoferować klientom, którzy nie chcą zaakceptować podwyżki cen ze względu na SDA?
Dostępne są trzy opcje:
a. Spróbuj sprzedawać jeden z nowych pakietów ESI, podkreślając dodatkowe korzyści w zakresie zawartości i oferowane przez nas oszczędności cenowe wobec aktualnej ceny
b. Anuluj aktualną umowę i podpisz nową umowę na 12 m-cy, 36 m-cy lub 48 m-cy w oparciu o nowe portfolio produktów
c. Licencja bez abonamentu, niegasnąca (OTP)
17. Czy typy informacji (oprócz SD) będą dostępne w trybie off-line w 2022 roku? Nie Rozmiar pobieranych aktualizacji zostanie w ten sposób zmniejszony do ok. 1,5 GB, z dotychczasowych 15-25 GB. 18. Czy nowe pakiety (nowe numery) są dostępne z tymi samymi wariantami (Standard, 12M, 36, 48 m-cy) obecnych typów ino?
Tak, ale 48 m-cy nie będzie dostępny. Przygotowywane są warianty na 60 m-cy.
19. Czy w nowych pakietach są dostępne dodatkowe licencje?
Tak, 1 dodatkowe stanowisko
20. Czy są jakieś różnice w zawartości z istniejącymi typami informacji oraz z typami informacji w nowych pakietach? Nie z wyjątkiem abonamentów bez abonamentu OTP i szkolnych, w których SDA nie jest dostępny.
21. Czy planowane są zmiany w ESI-Truck w 2022?
Numery dla ESI Truck, OHW1 oraz OHW2 pozostają takie same, jakie są obecnie.
22. Istnieją umowy na BDC/BDS. Wszystkie te serwisy używają D. Po co im E – w końcu nie naprawiają rozruszników ani alternatorów? Nie będzie modułu solo K1 – tutaj użytkownikami są serwisy diesla. Po co im K2? Co będzie z modułami W, Testdata i CompacSoft?
Numery dla istniejących BDC/BDS zostają z obecnymi cenami
23. Moduły B i S?
B nie zostanie wycofane (fakturujemy w 2022, ale nie będzie oferowany nowym klientom), a S wycofamy pod koniec tego roku.
24. Moduł W … jest kontynuowany
25. Moduł CompacSoft … jest kontynuowany
26. Pakiety F, ZD, ZW? Nie są już dostępne. F znajduje się w pakiecie części.
27. Czy klucz sprzętowy (token Renault) będzie potrzebny do SDA? Czy klient zostanie obciążony dodatkowymi kosztami?
Gdy Renault zostanie uwzględniony w SDA, nie będzie już potrzeby używania klucza, a klient nie będzie musiał ponosić żadnych dodatkowych kosztów (zostaną one uwzględnione już w SDA)